30 kg Zestaw obciążeń żeliwnych złoty

  • Cena: 349.99 zł
  • EAN: 4260438735110
  • Marka: Gorilla Sports
  • Ilość odwiedzin: 586

Opis produktu

Zestaw obciazen 30 mm zloty 30 kg – 2 x 5 i 2 x 10 kg Proste i stylowe – zlote talerze o lacznej masie 30 kg Nie kieruj sie samym kolorem – ten podziwiac beda tylko ci, którzy beda Ci sie przygladac podczas treningu. Z tym zestawem obciazen od Gorilla Sports Twój trening bedzie zdefiniowany pod katem sportu, stylu i atmosfery. Zloty kolor powstaje poprzez specjalna obróbke proszkiem. Dzieki róznym masom mozesz uzyc talerzy do konkretnej boduwy sily. Szczególy – zestaw obciazen o lacznej masie 30 kg w kolorze zlotym: - srednica otworu 31 mm - wykonane z wysokiej jakosci zeliwa - zlota powloka - oznaczenie masy na talerzu - 2 talerze po 5 kg - 2 talerze po 10 kg Co jeszcze musisz wiedziec o tym zestawie obciazen? Material, z którego wykonano te obciazniki, to zeliwo. Dzieki specjalnej obróbce talerze te cechuje duza wytrzymalosc i zywotnosc – nawet, jesli w ferworze treningu potraktujesz je zbyt ostro. Otwory maja srednice 31 mm, pasuja wiec na gryfy Gorilla Sports o srednicy 30 mm. Tak wyposazony, nie masz juz zadnych wymówek i po prostu musisz ruszyc w bój po Twoja umiesniona sylwetke.

Oceń produkt

Recenzje

Brak ocen dla tego produktu. Bądź pierwszy!